iPhone Safariの場合に、アカウントにログインした状態にもかかわらず、鍵ページへ接続の際に画像のような画面が表示されパスワードを求められた場合の対処方法についてご説明いたします。
If you’re using the Safari browser on an iOS device.
If you're logged in and see a password request, like the one shown in the image, when accessing the key page, here's how to address the issue.
![](/img/howto/smartlock/unexpected_event/photo_1.jpg)
1. 「設定」アイコンから「Safari」を選択します。
Select "Safari" from the "Settings" icon.
![](/img/howto/smartlock/unexpected_event/photo_3.jpg)
2.「履歴とWebサイトデータを消去」を選択し「履歴とデータを削除」を選択する。
Choose "Clear History and Website Data" and then select "Clear History and Data."
![](/img/howto/smartlock/unexpected_event/photo_4.jpg)
![](/img/howto/smartlock/unexpected_event/photo_5.jpg)
3.もう一度、ログイン状態から鍵ページへ接続する。
Reconnect to the key page while logged in.
上記の手順によって正常に鍵ページが表示されます。
Following the steps above should display the key page correctly.